nedjelja, 29. studenoga 2015.

Nogomet

Moj hobi  je nogomet.  Bavim se njime već sedam godina.


Uvijek se trudim biti najbolji u svemu pa tako i u nogometu. Trudim se  svaku utakmicu davati sve od sebe. Baveći se nogometom svakom sam godinom sve bolji i brži te vještiji u savladavanju nogometnih vještina.  Jako volim i cijenim svoj klub. On mi je podrška i drugi dom. Uz njega sam stijecao brojna poznanstva i prijateljstva. Jedan je klub za jedno se živi.
Baveći se sportom razvijam tijelo i um.
Uz nogomet  volim i svirati piano. Osobito volim svirati  svirati pop glazbu koja me umiruje.






               
                                                                     
Najdraži film


Vlak u snijegu 

 Film Vlak u snijegu režisirao je  Mate Relja.
Glavni glumci su:  Slavko Štimac, Željko Maličić, Gordana Inkret, Edo Peročević, Ratko Buljan, Antun Nalis, Branko Matić,  Vlado Bačić, Vojkan Pavlović. 

Radnja: Jednog dana učitelj je svojim učenicima predložio da  osnuju zadrugu.
                Učitelj je na nagovor svog prijatelja doktora odlučio ići sa učenicima na izlet u Zagreb

                      j




Nema komentara:

Objavi komentar